6 Aralık 2010 Pazartesi

Bugunbugece üyelerimizden Arzu Seçik'ten




Merhabalar,

Sevgiyle barışla veeee sanatla:)1 seneyi aşkın bir süre boyunca zaman zaman internette gezdiğim bugunbugece.com bir müddet sonra bende bağımlılık haline geldi. Bağımlı olmak zararlı derler:)) oysa ben bu görüşte değilim. Sevgili bugunbugece yönetimi ve çalışanları sayesinde, öyle bir an geldi ki bana sunulan mutluluk dolu keyifli anların da ötesinde mükafatlar gelmeye başladı.


Bunu o kadar güzel bir sistemle oturtmuşlar ki kişiye özel, zarafetle sunumlarına hayran kalmamak mümkün değil. İşlerini gerçekten severek yaptıkları belli, ben sadece tanıdığım(nette)ve telefonda)Tuba ve Bahar Hanımlara ayrıca bu siteyi oluşturan ve emeği geçen diğer yetkililere teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Gerçekten yaptığınız çok hoş faydalı ve beni mutlu etmeyi başarıyorsunuz.
Nice senelerde umarım ilişkimiz aynı güzellikte devam eder. Başarılarınıza daha niceleri eklenir ve paylaşırız çoook çok teşekkür ediyorum gerçekten,,
Bu arada blogspotta izlediğim diğer yorumlar da çok hoş özelikle Aydın Boysan’ın kaleminden yaşamındaki tecrübeleri sonucu oluşan ifadelerinden de bir şeyler altı çizilir nitelikte. Bu yorumları dahi paylaşmak gayet hoş,,,
kültür ve sanat dolu günlerde tekrar buluşmak dileğiyle...

(:arzu seçik:)