1 Haziran 2010 Salı

"Hayalci Tatilci"nin Günlüğü - 4

Sevgili Günlük,

Tatilimi Sueno Hotels Golf Belek’te yapacağım. Dinlenebileceğim en iyi yerlerden biri olduğuna karar verdim.


Dün internetteki fotoğraflarına uzun uzun baktım ‘o masajdaki ben olaydım...’ diye iç geçirdim, ama az kaldı, gidiyorum.


Golf sahası da varmış. Hayatımda hiç golf oynamadım (oynamış olsam sana yazardım, sen de bilirdin gerçi Sevgili Günlük), ama o Golf sahasının fotoğrafını görünce bile içim temizlendi. En azından o güzelim yeşil sahada delicesine koşup stres atmak, doğayla kucaklaşmak istiyorum... İzin verirler mi dersin?


Bu arada asıl bombayı patlatmanın vakti geldi: Manavgat’ı da görme şansım olacak! Sueno Hotel ayrıca tarihi mekanlara da yakın bir yerdeymiş. Dur ben biraz araştırayım şimdi Perge, Myra filan... Sonra yine yazarım.

Fotoğraflar: Sueno Hotels Golf Belek, Antalya, Erken rezervasyon indirimi:%20 İki kişilik odada kişi başı: 104,09 TL